2009. szeptember 20., vasárnap

Fahéjas müzliszelet

Müzlit már nagyon régen ettem, hiányzott az íze. Nem is olyan régen felmerült bennem a gondolat, miszerint készíteni kellene házilag is. Tegnap éjszaka forrott ki teljesen a dolog nálam, úgyhogy mára egészen jó reggelink kerekedett.


Hozzávalók
  • 20 dkg zabpehely mix (búza-, rozs-, árpa-, zabpehely)
  • 10 dkg méz
  • 5 dkg cukor
  • kb. 5 dkg margarin
  • 1 nagy tk. fahéj
  • 1 ek. szezámmag
  • mazsola
A mézet, cukrot és margarint egy lábasba tettem és melegíteni kezdtem. Amikor a cukor szemcséi eltűntek, akkor belekevertem a zabpehely mixet, a szezámmagot, a fahéjat és a mazsolát. Miután az összetevők homogenizálódtak, sütőpapíros tepsire helyeztem és egy másik tepsi segítségével egyenletes magassúra préseltem. Kb. fél óra elteltével betettem a hűtőbe, hogy még jobban megdermedjen.

Azt hiszem még lesz egy pár bejegyzés ebben a kategóriában.. A receptet itt találtam.

Nincsenek megjegyzések: