2009. augusztus 22., szombat

Ricotta pancake

A recept, csupán a többlet cukor felhasználásának megváltoztatásával (mivel mással..) innen származik. Remek reggelinek. Nálunk már a sütés alatt elfogyott majdnem mind - a fotón látható három kivétel "megmentésével".


Hozzávalók
  • 4 tojás
  • 25 dkg ricotta
  • kb. 8 ek. cukor - bár ki hogy szereti, én nagyon édesen..
  • egy csipet só
  • egy citrom reszelt héja
  • 1,5 dl tej
  • 2 tk. vaníliaaroma
  • 1 tk. sütőpor
  • 15 dkg liszt
A négy tojást először is szétválasztottam és a fehérjét kemény habbá vertem. A sárgáját a ricottával, a cukorral, sóval és reszelt citromhéjjal elkevertem habverővel, majd hozzáadtam a sütőporos lisztet és a tejet. Végül az egészbe beleforgattam a tojásfehérjéket. Végül teflonos serpenyőben pici vajon kisütöttem őket.

1 megjegyzés:

Kőrösi Mercédesz írta...

MIkor ezt írtad, még fogalmam sem volt arról, mi az hogy blog. Ellenben tegnap este a férjem olyan aranyosan kérdezte, hogy vajon fogunk-e mostanában palacsintát enni. Ezek után biztosan...:) Köszi!